Bad boys are always catching my eyes

Jaja det stämmer ju, men man kan ju gå för långt...
Gick längs edsviken idag, när jag stötte på 3 stycken typ 10 åringar som ropade "snyggt arsle" när man gick förbi. Hade de varit 6 år äldre, typ en meter längre och mycket snyggare så hade jag tagit det som en komplimang. Men när det kommer från omogna små cp barn är det bara jobbigt!
Sen när jag gick tillbaka en halvtimme senare var dom kvar, den här gången satt den ena av dom kvar på parkbänken medan dom andra två reste sig och gick förbi mig på varsin sida. Precis när dom passerade mig, smiska dom mig fan på rumpan och sprang sen iväg! Fatta arg man blir! Kunde inte springa efter dom, hann bara smälla till den ena i bakhuvudet, men fan va jag ville ge dom stryk!

/emma

Kommentarer
Postat av: Billy

Men wtf. du har ju ett najs ass :P

2010-04-25 @ 13:11:16
Postat av: Emma

jo och det är därför jag har satt en åldersgräns på 15 år på det ;)

2010-04-30 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0