Bäst födelsedag! <3

Jaha då har man äntligen upplevt sin 15 års dag! Vad innebär det att bli 15? Man blir snyggare, får köra moped och blir byxmyndig xD trevligt trevligt!

Vill bara nämna VÄRLDENS SÖTASTE som gjorde en kladdkaka åt mig igår, tack! <3

 Emelie och Lisa (hade ingen bild av Helo)

så blev man väckt vid 11 idag och fick presenter :D filmer, böcker, pengar... (den nya mobilen va tidig födelsedagspresent)... med pengarna ska jag köpa en ny digitalkamera ;D

fick en massa telefonsamtal under dagen av släktingar från alla håll, och gudmor och gudfar kom förbi på fika. fick världens finaste halsband av gudmor <333

nu under kvällen var det film med familjen och tacka för alla gratulationer (mest via facebook)
tack alla ni underbara som grattade mig :D <3

och jag är besviken på dom som glömde att jag fyllde år/glömde gratta :(
jag kommer va stenhård mot alla som kommer med ett grattis i efterskott!

ps: många har frågat om det blir fest, men eftersom jag har föräldrarna hemma varje helg blir det nog svårt... :( men ska göra mitt bästa!

/Emma <3

Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Tack!

2010-04-05 @ 15:44:59
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0