Valborg

Jaha ikväll var det valborg då...
Och jag känner mig jävligt misslyckad som sitter här hemma ikväll!

Valborg är liksom just den kvällen då man ska gå ut och kröka, men såklart är det också just den kvällen då mina föräldrar inte släpper mig ur sikte. Att jag skulle gå på en fest kommer ju inte ens på frågan, men jag får inte ens åka till en majbrasa med några kompisar! Bara för att mina föräldrar är oroliga att vi skulle haka på några andra som hade sprit (ofc tänkte vi ju åt det hållet) och just därför fick jag inte. Dom tyckte att dom va så snälla som erbjöd att vi skulle åka hela familjen till nån barnvänlig brasa, men snälla! Jag sitter hellre här hemma och gnäller i min ensamhet än att stå bredvid mina föräldrar hela kvällen på nåt tråkigt ställe.

ps: hör att dom skjuter fyrverkerier i närheten nu också, hur mycke missar jag ikväll egentligen!?

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0