"Ibland förstår jag verkligen inte hur du tänker"

Haha ja det kan ju tolkas på en del sätt, men i det här fallet kom det från min fysiklärare efter att vi fick tillbaka provet vi skrev förra veckan. Fan också, jag som hade lovat mig själv att inte skriva några G den här terminen!

Men jag måste säga att det är en berättigad fråga, hur tänkte jag egentligen? Det var ju världens lättaste tema, hade jag bara satt mig och pluggat ordentligt i bara några få obetydliga dagar skulle jag ju kunna sitta med ett MVG här nu. Men istället skulle jag komma helt oförberedd till provet, bara skriva en massa skit, och sen garva åt det utan att bry mig. Positivt att inte bry sig trodde jag! Fast på något sätt blir man ändå alltid lite deppig när ett prov verkligen går dåligt, oavsett hur ofta man övertygat sig själv om att det inte spelar någon roll. Det är nog faktumet att jag vet att det kunde ha gått mycket bättre, det känns så onödigt. Så när man sitter där med läraren framför sig som frågar varför det gick så dåligt, kan man bara stamma fram "men jag visste ju inte..."

Haha jag antar att svaret på det är enkelt: jag tänker helt enkelt inte alls! Jag har valt att leva i nuet och bita i det sura äpplet senare :D

PS: :D :D :D

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0