Lättövertalad?

Haha kul dag idag... FRILUFTSDAG!

Fråga mig inte varför men jag valde curling xD Det var faktiskt kul! Man får åka runt på isen med värsta konstiga skorna, den ena är jättehal, den andra av gummi så man kan göra fart/bromsa typ :S Så ska man köra iväg dom här konstiga kloten och... aja. Poängen är att jag ramlade rakt på min vackra rumpa, vilket faktiskt gjorde ganska ont ändå xD

Sen var det iväg till bowlingen! Vem ägde? Okej min engelskalärare slog mig, han hade ju fan nästan 150 per serie! Medan jag höll mig på 110... Men ändå! :D

Efter det åt jag lunch på Sam's Kebab (Sthlms bästa kebab enligt undersökning, säger bara det!) men åt alldeles för mycke! Sjuka mansportioner dom har där...

Sen var det o shoppa! :D haha expediten va lite random, först så småprata hon om vädret medan hon larma av kläderna jag skulle ha, men sen släpa hon mig genom hela butiken och ba

"Titta, den här skulle ju va jättefin på dig! Och den här och den här!"
"Eh, nej tack det räcker med det jag har tror jag..."
"Men dom här legginsen skulle ju va så snygga på dig? Du är storlek S va? Man ser det på dig! ;D"

Haha okej jag är svag för fjäsk och jag pallade inte gnälla så jag bara lät henne dra mig vidare genom butiken ett tag medan hon rev åt sig fler och fler grejer. Men sen märkte jag hur jävla enorm högen av kläder i mina armar blev, jag som bara skulle ha några kjolar! Så jag körde den gamla goda:

"Oj så mycket klockan är, jag som skulle va hemma vid 5!"

Det bästa: hon gick på det!

Haha och på vägen tillbaka till kassan slängde jag ifrån mig några grejer jag inte ville ha, så det va inte en fullständig rip-off ;)

puss på er! <3

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0