"Men Emma, vad är det som är så roligt?"

Det fick man höra av läraren idag på svenskalektionen! I don't blame her for asking, jag var alldeles röd i ansiktet och låg och grät av skratt på bänken. Inte för att något speciellt kul hände då, men jag var otroligt glad idag! Det var en hel del som påpekade det, och frågade om det kanske hade med en kille att göra. Hihi, kanske det! ;)

Var ju en evighet sen jag skrev, men jag har återgått till livet som soffpotatis. Men nu var man tillbaka vid datorn eftersom alla programm på min iPod försvann och jag inte längre kan sitta i soffan och kolla på tv medan jag chattar och är på facebook. Kakor äter jag för brinnande livet, och semlor blir det ju såklart också! Måste verkligen se till att fixa SATS medlemskap om jag inte ska bli fet snart. Eller Friskis kanske?

Skolan är bara helt åt helvete just nu, för tillfället skiter jag fullständigt i det. På lektionerna sitter jag och dagdrömmer, jag har inte gjort några läxor sen terminen började och de enda förberedelserna jag gör inför ett prov är att läsa igenom allt en gång kvällen innan. Kemiprov på måndag nu, och det är ett G ämne för mig. Har inte börjat förbereda mig än och orkar verkligen inte göra det idag, men ska få ordning på skolgrejer imorgon, lovar! Så måste jag städa mitt rum också, och fixa min iPod, och köpa balklänning...

PS: jag är galet nyfiken på vad som kommer hända i helgen!


/Emma<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0