"Sluta tänka så jävla mycket och ha lite skoj!"

Det var nog den smartaste kommentaren jag hört på länge! Att ha skoj är verkligen något jag alltid är med på. Och att sluta tänka mig för så mycket blir väl också lätt, jag tänker ju knappt alls xD vi har en allvarlig brist på hjärnceller här!

Även om den här dagen var seg som fan så hade jag ändå kul! Ett vackert litet G på kemiprovet (surprise surprise). Men jag antar att jag får skylla mig själv med tanke på att jag sitter och har debatter med superfeministen jag sitter bredvid ;)
Matte har börjat gå helt åt helvete också sen vi började med geometri igen. Jag föredrar sånt jag kan använda min miniräknare till.
Och två timmars tyskalektion idag blev två timmars sitta-och-diskret-spela-spel-på-ipod-under-bordet-lektion. Mycket roligare :D

Åh, så började ju fastan idag också! Haha don't worry guys, jag ska inte börja fasta. Men under hela fastetiden ska jag iaf äta nyttigare har jag bestämt mig för. Tallriksmodell vet ni ;) och kanske skippa chips, choklad, popcorn, kakor och bullar...
Men den 25e mars blir det onyttigheter igen! Fastan är visserligen inte över då än men då är det våffeldag! :D och den tänker jag fan inte missa för att ska äta nyttigt!

PS: MÅSTE bara få se Farsan/Avatar/Snabba cash

/emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0