Camping

Jaha då är man tillbaka från klassens campingtur. Våran sista lilla resa tillsammans! <3

Tyvärr fick min rygg, min nacke, och mina armar lida en del av den här resan... Vi började i Åkersberga och paddla genom en kanal ut till en sjö där vi valde en ö att campa på en natt. Några stackare lyckades ramla i vattnet innan vi ens hade kommit iväg :P men måste säga att det va väldigt komiskt också!

Väl framme byggde vi upp tältet och starta sen en eld och började grilla korv :D det va skitmysigt. Vi satt nog vid elden till 1 på morgonen och det va fortfarande ljust ute. Sen la vi oss i tältet som faktiskt blev ganska trångt och snackade till 2, sen försökte vi sova, vilket misslyckades eftersom fåglarna redan började kvittra.

Som sagt, mycket sömn blev det inte den natten :P nästa morgon fick vi sova till 10, ändå va jag skittrött. Vi packade mest bara ihop, några tog ett dopp i det iskalla vattnet, sen åkte vi iväg igen.

Men resan va skitkul iaf :D nu är ju skolan snart slut också, även om det är skönt kommer jag sakna att inte få träffa alla varje dag igen <3





/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0