OMFG SOMMARLOV!!! :D

JAG HAR ÄNNU INTE FATTAT DET!

Nu är det bara 3 år kvar tills allt är slut. Och snacka om att jag ska njuta av den tiden!
Det går nästan lite snabbt tycker jag... Fattar inte att jag redan gått ut nian! Jag ska fan börja gymnasiet :O

Större delen av sommaren är fullbokad, ändå känns det som om jag kommer få för mycke fritid! Klart jag njuter av att kunna sova länge och göra vad jag vill, men fan va jag kommer sakna alla :( <3

Och varför ska alla vara precis lika upptagna som jag den här sommaren, om inte mer? Man kan inte njuta av sommaren ensam juuh ;O

Men men... det kommer nog bli grymt! Jag menar, midsommar, USA, tyskland, bada, sola, festa, chilla, det blir inte mycke bättre!



sommarkänslor<3

/emma

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha gulligt att man fick va med på ett foto ;)<3

2010-09-29 @ 23:00:47
URL: http://www.lisasvanstrom.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0