"Downloading caremode... failed!"

Haha kul dag på stan idag med Sparran! Det är allt man behöver här i livet för att bli på bra humör ;)
Vi irrade runt en hel del för vi hade ingen aning om vi skulle till plattan, gallerian, åhlens, PK huset, eller drottninggatan, så vi gick till allihopa! Var på jakt efter en balklänning nu, men måste tillbaka innan lovet tar slut för att köpa lite andra grejer också ;)
Sen avslutades kvällen med att vi åt en massa onyttigt, drack herrejunga och kollade på en skiiiitgammal version av alice i underlandet, för att fira att den nya versionen med johnny depp kom ut på bio idag, som brorsan är och ser.

Vad jag ätit/druckit idag:

- ett glas juice (/det nyttigaste på hela dagen)
- XL-pommes frites
- cheeseburgare
- XL-chicken nuggets
- 2 glas vatten
- en skål popcorn
- en påse chips
- en flaska herrejunga

ärligt talat så mår jag aningen illa just nu... haha och det låter nog som om jag är fet, men jag svär alltså, inte ens nära! bara för det ska jag lägga upp bild på min mage imorgon och bevisa...

Sparran på centralen <3

haha vilken skön dag!

/emma


Kommentarer
Postat av: Sparris

Sno inte mina citat på det sättet

blir ju skitledsen här 8(

@rubriken

2010-03-09 @ 18:43:00
Postat av: Emma

haha men jag använde ju faktiskt citattäcken xD

känn dig ärad, reklam för din kreativitet

2010-03-10 @ 14:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0