Melodifestivalen SUGER!

Jaha då var tävligen över för i år igen... Och resultatet var en STOR BESVIKELSE!
Tävligen visar bara att Sverige uppenbarligen inte har någon musiksmak.

"Jag grät när jag hörde att Anna vann!"

SKOJAR NI!?
Allt jag såg var en liten blond tjej med sin gitarr och en röst som inte håller i tonartshöjningen. Hela svenska folket bara sitter och säger "åh titta på henne, hon va med i idol, hon va ju den där söta som grät när juryn sa att hon va så bra!" Tyvärr så går inte Europa på sånt!

Anyway! Här har ni tävlingens snyggaste kille, som BORDE ha vunnit! Eric Saade in my <3

snygging <3

Han är min!

/emma

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg hörru! Hur mår du? :)

2010-03-14 @ 10:05:43
URL: http://juliakjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0