OHIO IN MY <3

ÅÅÅÅH livet blir inte bättre nu!
Inget slår en skön shoppingtur en söndag eftermiddag :D synd bara att butikerna stänger så tidigt...
Sist jag va på Ohio med Sparran såg jag VÄRSTA snygga kjolen (som jag vet att några personer skulle gilla ;) haha) men hon skulle träffa sina kusiner så vi hade lite bråttom hem.
Egentligen kände jag mig lite dålig idag och hade ingen tid, men tänkte fuck everything, allt ordnar sig! Så stack jag iväg till stan och gick till Ohio. OCH DET VA SÅ VÄRT DET!
Jag handlade för över 1000:- så jag fick ett par skor gratis sa killen i kassan!!! Haha inte för att dom hade några speciellt snygga men dom som jag tog duger, spelar ju ingen större roll, dom va ju ändå gratis ;) blev så glad att jag bara ville krama killen i kassan!
Haha men sen mötte jag värsta b*tchen till mamma som va och shoppa med hennes 13-åriga dotter i kassan till Gina.

Jag: *ser två kassor, en med kort kö, en med lång, ställer mig i den med den korta*
Mamman: *står i den långa kön, märker när jag kommer och ställer mig att min kö är kortare, blir sur och ställer sig BREDVID mig i kön*
Dottern: *diskret* men va gör du!?
Mamman: Ursäkta mig, vi stod här först!
Jag: Eh ni stod i den andra kön?
Mamman: Nej vi var här först, vi stod ju bara i den andra kön! *ställer sig framför mig*
Dottern: *dör av skam*
Jag: *smile* Jo jag förstår precis... :D
Mamman: *snobbface*
Jag: *mumlar* ...feta kärring...
Mamman: *råkade höra, vänder sig om* Vad sa du till mig?
Jag: Inget... xD

Har velat ha en sån här länge!

Sommar!

Hehe lite för stor, får sy in den, men jag va bara tvungen att ha den ändå!

Haha den har inlägg, vet inte varför!

Köpt på Gina, fick den sista kvar i storlek S!

Snygg kjol ;)

Annan färg

Jeansleggins jag köpte på Gina i helgen, ska ha dom imorgon tror jag! (så svåra att ta på sig, tajta som fan!)

puss på er! <3

/emman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0