Bal 2010

FAN VILKEN UNDERBAR KVÄLL! :D <3

Har precis kommit hem från min bal som ni kanske förstår. Fötterna gör ont och huvudet börjar kännas tungt, men det skulle inte hindrat mig från att fortsätta festa hela natten :D någon efterfest blev det inte, fick inte gå.

Tycker faktiskt det var bra att vi hade balen i matsalen, det va jättefint! Röda dukar framför fönstren och levande ljus och rosor <3 En tavla stod vid väggen där alla skrev upp roliga citat från klasskamrater.



Maten var SKITGOD också. Till förrätt skagenröra, huvudrätt kalkon med brunsås, sparris och potatisgratäng, och till efterrätt chokladmousse med jordgubbar. Tack till våran kock Ludde från GQ och våra servitriser från klassen under oss.

Sen blev det mest festande resten av kvällen. Ni vet, dansa på borden, halsa direkt ur flaskan, strippa på dansgolvet och spruta cider på varandra ;D

Vid midnatt avslutades allt, folk sa hejdå och signerade varandras champagneglas innan dom gick. Fan va jag kommer sakna alla som drar! Ur min klass Viktor och Johan, ingen dag i skolan blir lika rolig utan er! <3



En bild av mig, precis nersnubblad från dansgolvet xD

älskar er klass 9! <3

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0