DISCO POGO, DINGALINGALING!

Så idag va det abistreich och sommerfest! <3

Abistreich började på förmiddagen, det innebär att studenterna kommer tillbaka till skolan och överraskar alla och tar ut lärarna på skolgården och tvingar dom delta i lekar för att mobba dom som hämnd för att dom plågats av dem under deras skoltid! Det finns inget roligare! Älskade när min engelskalärare dansade med min fd teckningslärare på axlarna och när min fd geografi lärare gjorde en lapdance för min etiklärare, också min kompis mamma xD

Sen senare på eftermiddagen/kvällen var det sommerfest, en ny tradition! Alla träffades för att käka korv och sitta ute och ha det trevligt tillsammans, medan några upträdde med musik etc.

Och båda event lystes ofc upp med grym musik, som Disco Pogo - Manny Marc, Frauenarzt!

Alle Atzen singen!



Frauenarzt – Disco Pogo - Atzen Musik Mix

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0