Fotboll...

Jaha idag var det skolans årliga fotbollsturnering då! Första gången på typ 2-3 år som jag deltagit! Varför gjorde jag det!?

Skulle gärna vilja veta vad som fick mig att kuta runt halva Östermalm för att hinna i tid till Östermalms IP, för att sen vänta i 45 min på att faktiskt få börja spela i regnet mot några fuskare som byter lag mellan alla matcher. Vattenkriget efteråt va kul iaf, fast jag blev knappt blöt, kutar snabbast ;) Sen blev det lunch på Serrano (igen) med Helo och Emmi. Jag tror att jag har tröttnat på det stället vid det här laget... Senare på eftermiddagen åkte jag in i stan igen för att träffa Lisa och köpa balklänning/handväska. Hittade faktiskt en jättefin, sista minuten och allt! Nu måste jag bara iväg en snabbis imorgon igen och köpa smycken.



Ses på balen imorgon ;D

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0