MYS<3

Var det bara jag som älskade regnet igår? :D
Ville bara kuta ut och bli helt blöt som när det regna sist!
Men men va ju bara en kort skur då det va riktigt illa egentligen :P skitmysigt ändå! Låg i tv soffan och kolla på "Are you smarter than a 5th grader" xD sen fucka typ parabolen signalen så tv försvann och jag kunde inte se om killen vann elr inte...

Idag va lååång... Tråkiga timmar och så gympa i värmen. Det blev varmt ändå!
Men faan va alla skulle hålla på och bitcha när vi körde fotboll!
Tjej 1: *dribblar bollen*
Tjej 2: *går emellan och snor bollen, trampar därmed lite på på Tjej 1's fötter*
Tjej 1: *stönar, himlar med ögonen*
Tjej 2: Oj, förlåt, trampa jag på dig?
Tjej 1: *smile* Ja men det är ingen fara alls, sånt händer ju, känner inget ens
Tjej 2: Bra *går därifrån*
Tjej 1: *vänder sig om till lagkamrat* fan va brutalt hon spelar! Jag ska b*tchslappa den h*ran! Vilken j*vla f*tta!

Liksom okej, det är bara en gympalektion!?

Men dagen slutade bra... Blev riktigt mysigt hemma hos mig på eftermiddagen och roligt också ;)

puss på er!<3



/emma

Kommentarer
Postat av: A

Har du blockat mig på msn eller :S

2010-05-26 @ 16:31:04
Postat av: Emma

beror på vem det är?

2010-05-26 @ 20:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0