NU ÄR SOMMAREN HÄR! :D

ÄNTLIGEN! <3

Jahaja, det har hänt mycke den här helgen!

I onsdags va det hyllning för våra kära studenter. Saknar dom redan<3 Det är dom som man vanligtvis inte prata med så ofta men som ändå alltid fanns där.
Sen på kvällen blev det bio med Sparran<3 tänkte egentligen att det skulle bli en kul komedi kväll med filmen "Farsan", men det visade sig va värsta dramat! Vi grät båda två

I torsdags åkte jag och köpte balklänning med Emmi<3 hittade en jättefin, tyvärr hitta hon ingen... Sen satt vi med Helo på tunnelbanestationen och väntade på Lisa<3 som va 40 min sen... -.-
Vi åkte hem till henne och proppa oss fulla med fryspizzor och kladdkaka och kolla på the skeleton key och många andra bra filmer. Så mycke sömn blev det inte, vi la oss vid typ 3:30, och sovsäck är inte min grej ;P

På fredagen vakna vi hos Emmi och käka frukost innan jag blev hämtad och vi åkte till farmor och farfar över dagen, där det blev skitgod mat som vanligt!

Lördagen tillbringades till stor del på grönan med Sparran<3 INSANE! Sen la vi oss vid hennes pool och sola.

Och söndagen va inte så illa den heller ;D <3

Idag så va jag med Lisa<3 och shoppade i stan. Skitkul :D Vi skulle egentligen köpa mest åt henne men ofc så köpte jag en hel del jag med xD Sen middag på donken och snack om killar, skön dag!<3


Man märker verkligen att det blir sommar nu när man kan göra sånt här varje dag :D <3

/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0