"Ofta du blev rädd!"

Idag va jag med Lisa och Emmi och leta balklänning i stan ;D Jag har ju redan (som jag fortfarande inte har visat för er!) men kom med som smakråd. Tyvärr hitta ingen av dom nåt, men kul hade vi ändå!

När vi va på hötorget lite mot kvällen var det några blattar som stannade till och spana in oss från topp till tå (blicken stannade en bit under ansiktet...) och ropade "ojojoj snygga tjejer!" Sånt kan jag tycka är skitkul förutsatt att det är killar i våran ålder! och inga läskiga som jobbar där i ett stånd på hötorget. Emmi och Lisa tyckte det va skitkul iaf :P det är väl att räkna med om man är så snygg som vi är (a) <3 men när en av dom börja gå efter en liten bit och ropade att vi skulle vänta, så blev jag faktiskt lite rädd :P till stor förvåning för alla, för jag brukar va den som har roligast när såna random grejer händer xD

/emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0